OKEJ, JAG ÄR PEPP

Hellu

Natten blev sen inatt. Mycket senare än planerat. Och sen fick jag lite samtal mitt i natten. Så.. Idag var det segt att tvinga sig upp ur sängen. Men det var också ett måste. Jobbet väntade. Så jag fick dra mig upp, snabbt fixa mig lätt och sedan hoppa på en buss för att skrapa in lite pengar. Jobbet gick segt idag då det var dåligt med gäster och dåligt väder. När jag nu kom hem skulle jag duscha, men våran panna som man eldar i hade pajat så  vi hade inget varmvatten. Fick gå bort till Liz och duscha. Nu är jag i alla fall fräsch och mysig och ska damsuga lite här på mitt plan, sen ska jag bara njuta av lugnet och invänta den som jag gillar mest. Min tjeja e.

Och igår när jag var på stan med mamsen och  köpte "jobbarskor" så hittade vi en jättefin klänning till Håkan & Hannas bröllop, så den fick följa med mig hem hihi
Bild kanske kommer upp någon annan dag.

Nu är jag pepp på godis mat cod emelie musik folk umgås ett fräsht rum och min förresten nya pyjamas som min käka faster har köpt mig! Ser ut som en fotbollsdress!! Kanske lägger upp lite fula bilder på mig och toker sen, så ciao så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0