JOBB JOBB JOBB

Sjukt fint väder dååååå!!!

Idag har jag mest solat och ätit glass, som jag brukar när det är bra väder.
By the way så ärjag  egentligen aspepp på fest, men det måste vara folk som peppar med mig. Typ.. VÅNGA ♥.
För övrigt tänkt jag inte säga så mycket mer än att jag ska jobba på billes lör + mån. Och.. Jag har fått lite jobb på H&M! Så där ska jag så jobba imorgon och fredag. Hur nice är inte det då? Hell yeah!

Om drygt en och en halv timma är det träning. Ska bli skönt. Vid halv tio-tiden kommer min kära faster hit och hämtar mig för vidare avfärd hem till henne. Ska slagga där inatt för att underlätta färden till jobbet imorgon. Så.. Kanske sover där imorgon natt med?

Bjuder på en bild på mig från gårdagen sålänge.
Jag ser dock ut lite som en mupp såg jag när jag la in bilden på datorn, men det är lätt hänt.



Kommentarer
Sara

Jag kan peppa dig, jag är pepp. jag vill bli full o dansa under månen med dig.

2010-06-17 @ 21:38:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0