How long have I been in this storm

Jobbade kväll igår.

Så när jag kom hem var jag trött och lite halvt som havlt sliten. Det vär ju ändå ganska asvarmt igår va. Och idag med, men idag är jag ledig.

Så när jag snart lyckats få upp emelie ur soffan (där vi båda slog ihop ganska pladask igår när vi startade en film) så ska jag försöka få med henne ut i solen. Lite frukost med knäcke och baconost kanske? Och sen ska vi nog bara lata. Senare idag kommer Oliwia hit och vi ska ut på en ridtur! Det blir nog bra det.
Ikväll händer nog inget särskitllt för jag ska jobba dag imorgon.

Det här blev jävligt tråkigt inlägg men kanske uppdaterar senare. Förresten ska jag snart göra om lite på min blogg osv. ska byta header och lite grejer, men det kommer sen med tiden.. haha hejrå sålänge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0