Have you ever seen the rain

All right.
Blev en tidig morgon idag. Hade lite i planerna. Syrran och jag skulle dra oss upp till mormor & z för jag skulle klippa gräset åt dem. Och som vanligt när jag åker moppe dit så börjar det regna. Så jag blev totalt genomblöt ända in på underkläderna. När vi väl kom upp så var gräset redan klippt, för det hade z gjort igår. Men syrran och  jag  tänkte att vi kunde faktist göra någon nytta och hjälpa dem lite när vi ändå utsatt oss för regnet som självklart upphörde lagom som vi kom fram. Jag tog mer eller mindre insiativet och började med att damsuga hela huset och syrran hjälpte mormor att plantera lite blommor på baksidan. Därefter började vi rensa lite ogräs runt "lilla" dammen också. Det blev fint.

När vi kom hem blev det fika och sedan träning. Inte mycket mer med det.
Ikväll händer ingenting. Absolut ingenting. Men imorgon mina vänner heheheh - HEJHOPP


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0