First day at work

Ett snabbt inlägg before shower..

Till att börja med gick jag och la mig halv två i natt för att jag kämpade som ett as för att bli klar med allt i sista sekund. Men vad hjälpte det EVA? Inte ett skit. Och det var ju inte så kul. Men för övrigt så hann ju alla andra lärare rätta eller gå igonom uppgifterna, vilket faktist ledde till riktigt bra betyg. Glad!
Annars har dagen flytit på. Började med lite beach vollyboll, sedan fika+fika, matrast, fika, mindre prov, stan och seeeeeeeeen hör och häpna.. Min första dag på sommarjobbet. Gick bra och flöt på helt okej! Så nu ska jag få jobba nästa vecka med. Yeeah. Efter jobbet fick jag skjuts hem av grabbsen Elias och Johannes va. Det var nicesnällt.

Nu ska jag duscha. Sen får vi se om jag får nattbesök i natt! :)

P.S
Imorgon ska jag umgås med min bästa saknade Emmi. Det ska bli kul.
Jag har längtat. Vet i fan vad vi ska göra, men sånt löser vi alltid. hihihihi
p-p-p-p-party?!?!?



Kommentarer
emmi

Woho, det är på tiden att man får umgås lite med bästa saknade jennypluttan! :) <3

2010-06-05 @ 03:04:04
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0