Om igår och idag

Igår eftermiddag/kväll bjöd e ut mig på piknick i båten, på mårn. Det var kanonfint! Vi hade tillgång till allt från sol och vatten till glass och jordgubbar. Hur härligt som helst. Kameran var ju med såklart. Den blev dock kvar hos e igår så jag har inte tillgång till bilderna just nu, men jag lovar att jag faktist ska lägga upp senare i veckan. Helst imorgon.

Idag har jag jobbat och det kändes som femhundratusen grader i luften. Helt slut var jag när jag fick gå hem. Och ändå så fick jag sluta nästan en timme tidigare..  Väl hemma har jag mest slöat. Hängde på R & J, Ivar och Tobbe en sväng till Veten för att bada och sola. Sen hem och  återigen slöat och sedan käka mat. Och ja, nu sitter jag här. Och slöar haha. Mina jättestora planer för kvällen är som följande: rensa och  fräsha upp min dator, så gott som går.


you think you've got me but you'll see, 
when you're starting to lose me
i'm already gone


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0