21,6 °c - välkommen hit

Tja

Igår kom lill-Elsa hit. Jag och e var barnvakt åt henne och syrran för alla päron i området var på 30-års firande. Imorse vaknade Elsa 7.20 och ville inte sova mer, så det var bara att dra sig upp. Men lika bra det, för blev bra timing att väcka syrran så hon kunde mata Liz katter som vi också fick vara babysitter åt igår till idag.
Efter lite frulle i morgonsolen och lite halv stek i solen så knatade jag bort till Liz för att klippa hennes gräs. Det tog dock dubbelt så lång tid som vanligt då gräsklipparen strulade och pajade.

Nu är det dags för lite käk i min mage innan jag ska dra på match. Blir väl bänken och jag som håller varandra kära idag. Jag har ju faktist inte tränat på flera veckor. Skämms lite, men så kan det bli ibland.

Ikväll antar och hoppas jag att det blir lite e-chill.
Typ lite bad i solnedgången skulle kännas fint.
Dessutom kommer i och henne hälsar vi hjärtligt välkommen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0