Vackraste mormor

(Går-)dagen började på jobbet men övergick till en mer bekväm miljö med delar av min kära släkt. Det var nämligen så att min vackra mormor fyllde 60 år!
HURRA HURRA HURRA HURRA och tusen hjärtan till min älskade mormor
så detta firades med mat och sånt ute på Fredgagården. Det var mysigt. Fick därmed också träffa min favoritsara. Tror aldrig jag kan sluta skratta och vara glad med den bruden. Galet. Vilket fall så blev det stan med Elias en sväng efter det. Åkte till Tobbe och Matte. Åkte och badade. Eller jag badade faktist inte. Jag hade tänkt men höll på att frysa ihjäl redan innan jag ens var nära vattnet. Så Elias och Matte fick bada själva. Tobbe hade feber. Tänkte också lämna en länk här: Farout - Sings ft. Kajsa. Farout är alltså Tobbe och deras band. Riktigt bra tycker jag. Vad tycker ni?

Nu är jag hemma. Eller det var ju ett bra tag sedan. Och som vanligt får jag sånt där städryck som  jag får mitt i nätterna när jag är vaken. Men faktist så tog tröttheten över idag. Mycket ovanligt. Iallafall så imorgon ska jag försöka planera vad jag behöver handla hem från IKEA och så. Ska försöka ta mig i kragen och ut och rida min plutt också. Efter det är det dags för work igen. Hela kvällen. Lördag med. Detta stoppar mig dock inte från att träffa min älskling e. Love.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0