Jävla IKEAAAA

.. är det minsta jag säger just nu. Var med ma, pa och Jessica på ikea idag. Gjorde upp mer än halva lönen för dagens planer. Dirr när jag kom hem började jag städa och rensa lite i källaren. Målade väggarna osv för att det skulle bli fräsht och så tills jag skulle fixa upp min nya byrå spegel m.m. Men vad händer när jag öppnar byrån då? Gissa. mmmmmmmmhh det finns inget monteringshäfte! Så imorgon blir det att direkt ringa ikea och skälla på dem och se till att det snabbt som fan fixar hit ett sådant. Jag är inte glad. Allt arbete för ingenting. Ibland hatar jag ikea.....
Ja, nu blev ju alla planer fördröjda eftersom allt hängde mer eller mindre på byrån. För då skulle jag få mer plats i garderoben osv... bla bla bla. Nåväl. Onödigt!

Fan. Hatar när det inte blir som jag planerat. Nu ska jag lyssna på FAROUT och rensa/städa garderoben. Jag är inte glad. Godnatt.




Förresten så köper jag ny telefon nästa månad. Tror inte pengarna räcker nu. Ska ju till Gotland och lite grejer snart med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0