Inte som planerat..

Ae så blev inte dagen alls. Efter att mamma kom in i mitt rum någongång i morse och prata om något som jag inte har ett minne av men vet att jag bara svarade "mmmh" och tänkte fan vad skönt att få sova ut idag och somnade om, så ringde telefonenen. Johopp ja, jobbet kallade. Så blev att dra sig upp ur sängen och sätta igång att röja undan och städa lite halvdant' för att sedan bege mig dit. Till jobbet. Som jag också ska till imorgon (fredag). Och lördag. Jag längtar sååå... fast nae. Men så är det om man ska bil rik va haha.

Nåväl borde slänga mig i sängen nu och sova. Skulle gjort det direkt när jag kom hem men som vanligt kommer jag på det ena och det andra att styra med först, nivet. Så nu är det bed-time för mig, så nattinattti ni vet vad jag gör i två dagar frammåt: jobbar (=troligtvis keine uppdatering). Men det är sånt som märks, shoooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0