Godnatt och Godmorgon

Idag (igår) har jag jobbat. Lite halvsegt, men det gick ändå. När jag kom hem så var det som vanligt Emelie-time. Det blev dock lite längre än vad jag tänkt (tror jag), som ni kanske förstår med tanke på tiden på dygnet. Ja, hon åkte mer eller mindre just så. Imorgon har jag ganska mycket som behöver göras. Klippa Liz och mormors gräs, åka till Tobbe & Tina och kolla och fixa med nycklar och grejer för ska mata deras katter och sånt när de åker till Turkiet nästa vecka. Sen är det också som så att jag behöver städa av min våning ganska rejält. För känns lite småskabbigt här just nu. Och kvällen är ju planerad som partykväll, så frågan är ju om det ens är värt att gå och lägga sig nu om man ska hinna med allt? Men lite harpan ska iallafall spelas nu, så med allra största sannolikhet kommer jag somna inom kort, som jag alltid gör när jag spelar harpan...

Annars tänkte jag bara säga också att på lördag ska jag till stan med mammi och fixa lite det sista inför Håkan & Hannas bröllop som är nästa helg! Så himla mysigt hihi, men iallafall så jobbar jag på lördag kväll sen och  efter jobbet ska jag och e påbörja ett äventyr.. Vi ska nog tälta någonstans utan att säga till någon vart. Eller.. Vi vet inte ens själva vart vi ska än hahah  men det finns en risk för dålig uppdatering fram tills ungefär början av nästa vecka.. Men förhoppningsvis har jag en massa härliga saker att skriva om då. Och en massa härliga bilder att bjuda på!

Godnatt! ... Eller Godmorgon?


Kommentarer
bestisfestis

du uppdaterar värre än mig..

2010-07-09 @ 22:20:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0