Black Jack på Hasselbacken

Allright everybody, nu är jag fullt frisk igen.. tror jag.
När jag satt och käkade frulle imorse och slöbläddra lite i tidningen såg jag plötsligt en reklamannons. Den annonsen gjorde mig glad. För där stod det att Black Jack skulle komma till Hasselbacken på lördag! Lätt att jag och e ska dit tänkte jag direkt. Men till min stora besvikelse fick jag se i kalendern att jag jobbar då.. Kväll också, naturligvis. Jag har redan önskat om ledigt på torsdag när jag egentligen skulle jobba för vi ska fira mormor då, käka ute och lite sånt, så jag är lite nervös om att be om ledigt på lördag också.. De blir säkert arga på mig. Men jag måste fråga faktist! Det är säkert värt det. Sjukt kul, tror jag. Ett av mina och e's mål i sommar var att "gå ut och dansa", men sånt brukar ju inte finnas till här i närheten - så därför ser jag detta som en skitkul grej! (inte för att jag ens kan dansa då.. men ändå) Hoppas bara att det inte bara är hon och jag och bara pensionärer.. Men det är det säkert. Men kul ändå? haha ni tycker säkert vi är skitknäppa men afan, jag tycker det verkar fränt.
Nåväl. Var på speedwayen förut; vargvinst! tihi det firades med lite McFlurry - inget ovanligt.

Imorgon blir det hjälpa-till-hemma-time. Ska måla lite bodar och grejer. Ska också ringa jobbet och se hur det blev med ledigheten på torsdag och hoppas hoppas och ber till gudarna att jag får ledigt på lördag för fan vad coolt det skulle vara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0