Don't cha

Ajfan inga bilder nu heller men jag lovar att det kommer så fort jag får minneskortet av e. Annars har jag sedan söndag kväll spenderat stora delar av min tid i norsholm, dels för jobb - dels för umgänge. Måndagsnatten slutade dock inte så bra som mina förväntningar var direkt.. Usch fyfan stackars Elin skar upp benet när vi var och bada.. Så det blev ambulans och hela skiten - inget jag ens vill tänka på egentligen, bläbläblä.. :{

Igår kväll firade vi Emmi som egentligen fyller år idag! Massa go'a grattis till henne! Efter det åkte jag till Norsha och sov. Och.. Idag har jag glidit ut med båten en sväng på Glan med pappa, Jessica och Ida. Tänkte bjuda på lite bilder från det här nedanför. Framåt kvällen kom lite grannherrskap hit och vi grillade osv. Småtjejerna badade och lite sådär. Imorgon är jag ledig, sista dagen nu så jag ska verkligen försöka nyttja den till allt som jag känner behöver göras. Ska försöka släpa mig upp skapligt imorgon och rida och löpa innan det är för dövarmt ute. Godnatt..


"Älggarn", en pytte ö i Glan

Ida

Jessica och pappa

Jessica

Jessica, Ida och jag

poolparty med Elsa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0