Vårjacka

Sitter i skolan och fryser ihjäl som varje dag. Idag har vi tretimmars-hålet. Sjukt tråkigt. Men ska passa på att plugga tänkte jag.  Är lite förvirrad. Känns som vi har skitmycket att göra med jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska börja. Och imorgon ska jag tydligen på typ hälsoundersökning hos skolsköterskan. Eller ja, alla i våran klass typ. Konstigt nog har dom krockat lite tror jag, för jag Becca och Andreas har fått samma tid?
Ikväll när jag kommer hem ska jag och mamma träna. Ska se om jag får med henne på en löprunda också. Vore trevligt.
Har hittat en jacka som verkar snygg. Har bara sett den på avstånd i verkligheten. Den verkade dock inte lika snygg då. Men om jag hinner efter skolan, i väntan på bussen så ska jag ner och kolla på den. Se om det är något att ha.  Såg också ett par tygskor på stadium igår, de såg våriga ut och fick mig att känna mig lite glad och pigg för ett ögonblïck. Får se helt enkelt.


I know it's not much but it's the best I can do


♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0