Friday night



Blev inte mycket med den här kvällen inte. Bara inpackning i mitt superslitna hår och god wook med päronen och syster. Mamma och jag kollade runt lite efter hästar förut. Hittade denna otroligt vackra häst som jag givetvis fastnade för direkt! Men vi får se hur det blir med det framöver.

Imorgon ska jag sova ut ordentligt har jag tänkt. Har varit ganska sliten och trött hela veckan, så det ska bli skönt. Därefter blir det stallet på förmiddagen/dagen (medans det är ljust iaf). På kvällen får vi besök av Mårten och Tessan med familj, så det blir väl massa gott käk och sådär. Hoppas på att baby har tid för mig imorgon också. Har saknat honom. Trots att det 'bara' gått tre dagar sedan vi sågs sist..
Nu somnar jag snart så, god natt!

♥ j



Kommentarer
j

den var jätte vacker! :)

2010-01-16 @ 16:46:10
URL: http://jjessicamariia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0