Toktråkigt

Sitter på engelska-lektion i skolan. Utan lärare för tillfället, som vanligt. Lektionen startade - utan lärare, sedan kom hon, därefter skulle vi byta sal -  hon försvann som, vanligt. Nåväl, idag ska jag påbörja mitt historiaprov som jag missade i tisdags när det började.. Därefter ska jag på utvecklingssamtal med mams och Ewie. Och efter det ska jag och mamma åka och köpa en present till bror R som snart fyller tjugo hela år!!
Ikväll blir det nog att plugga. Ingen träning, antar jag. Är inte helt frisk än..

Eftersom att jag redan är klar med uppsatsen vi ska göra under lektionstid så
tänkte jag göra lite engelska gramatikövningar nu som vanligt

Kanske bloggar om något roligare senare idag..
Och fixa en ny header om jag orkar och har tid över

♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0