Sjuk !!

Godmorgon godmorgon,
Ja, tro det eller ej, men idag är jag sjuk.
Jag som aldrig blir sjuk. Har svinont i halsen
och upp i öronen. Så har försökt peta i mig
lite frukost med det går segt. Till min besvikelse
så missar jag historiaprovet som börjar idag,
men hoppas det finns tid så att jag kan ta igen
det jag missar..  Så idag blir det att plugga historia,
musikteori (prov imorgon) samt idrottsteori
(prov fredag)! Galet mycket att göra.

Och förutom sjukan och en stor stor hög
med plugg så snöar det ute! Igen !! Och
det är inte lite heller.. Borde inte klaga,
för har tidigare klagat i så många år att
det har varit för lite snö.. Men nu alltså..
Snön har ju legat (och fyllts på!) hur länge
som helst nu...



                                                                                                                                       ♥ j



Kommentarer
Emelie

Vem har tagit bilden då?

Jo jag för jag är bäst med min äckliga kamera :)

2010-02-09 @ 19:27:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0