Fördriver tiden

Trots att det tog emot och att jag absolut inte ville släpade jag mig till skolan idag. Egentligen bara för historian som jag inte förstod som vi har prov på nästa vecka. Men kunde lika gärna gå hit hela dagen då.  Men missade bussen till första lektionen pga. kungsgårds ansvarige för hemsidan, som hade sagt att han/hon skulle uppdatera kl 6.00 imorse för att vi skulle veta om det blev någon skola eller inte. Men ingen uppdatering skedde. Satt i nästan 30 minuter och hoppades på att det skulle bli någon form att uppdatrering. Men nej. Så där av missade jag bussen. Men gjorde inget. Hann plugga lite administration då. Lika bra. Har ändå skitmycket att göra i eftermiddag. Så.. Ska jag ju träna också, är det tänkt. Får se var jag hinner. Om jag har ork innan jag går och lägger mig kanske jag lägger ut en bild på min föränding.
Har engelska nu. Jobbar egentligen med ett projekt med andra länder men vi kan inte gå vidare direkt just nu, så vi gör lite gramatikövningar. Lagom kul. Men bra kanske?
Hungrig.. 

♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0