Pulka, tefat, snowracer och den platta saken

Gårdagen började med tidig uppgång för mig och Emelie, - efter en sen natt. Skulle in till stan och se om det fanns något att ha på mellandags-rean. När vi kommer in: no. 1: 14358758 människor inne på MOnki, inte ens någon ide att försöka gå in... no. 2: när jag står och ska köpa ett par jeans upptäcker jag att jag av misstag har råkat lagt ur mitt pengakort hemma!! ååååhh, men som tur hade jag ju mamma Emelie med mig heheheheeee

Igår kväll åkte e och jag till Vånga.
Blev lite pulka och film med killarna. Sen "sov" vi kvar där. Inte mycket till sömn så är lite sliten nu, har ännu inte sovit något mer än de få timmar där.


Drog hem tidigt imorse, fick åka hem och vara barnvakt åt Sejla. Så fort jag kom hem ringde dock granntösen Alma och ville leka, så då skulle hon dit i alla fall. Jaja, hur som.. Här kommer en söt bild på gullisen när vi är på väg bort till Alma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0