KOM TILL MAMMA

YES! Klänningen är snart påväg hem nu heheh
så hoppas verkligen den hinner komma innan nyår!


Yesterday:
Igår var det ju julafton, dock lite annorlunda i år mot våra traditioner. Hade ju redan firat jul på pappas sida av släkten så blev "bara" mammas sida av släkten. Fick bl.a. hårddisk, kläder, smycken, gelpad osv! Fick även en grillstekpanna av mamma som hon vann när vi spelade julspel. Detta var alltså min allra allra första "flytta-hemifrån-grej" som jag har fått! Börjar kanske bli dags att samla på sig lite hehe ;)

Right now: Sitter här hemma nu, iklädd i min jumpsuit och väntar på Emelie. Hon ska snart komma och då ska vi ha lite lilljul. Byta lite klappar och så. Det hon inte vet är att jag har massa massa klappar till henne hihi. Hoppas hon blir glad och nöjd med dess innehåll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0