Jag har det bättre nu än då

OKEJ hur blev det med headern? - Jag är ledsen, jag har inget att visa er.
Fick för mig lite annat igår. Först drog vi till Krantz och chillkrökade lite, därefter begav jag mig tillsammans med min kära vännina e till Lisa på fest! Kom hem ganska sent, efter tre någon gång.. Så har varit lite halvseg hela dagen.

Min käre bror Richrd skulle också laga mat åt mig förut, eftersom det jämt är jag som lagar åt honom annars. Hur slutade det då? Jo, jag fick göra 80% av maten alla fall haha!

Det kommer bli ganska chill skolvecka, trots att vi har två prov:

  • måndag- vanlig skoldag till 11, sedan ska våran klass duka upp för tårtätning på skolan 
  • tisdag - praktik
  • onsdag - ledigt för att se på fotboll!
  • torsdag - vanlig skoldag
  • fredag - vanlig skoldag (med inkluderad fika)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0