För trött för en fråga...

Idag har jag

 

  • varit med mamma till City Gross (handlat julmat)
  • varit med mamma till Ingelstad
  • ätit kebab
  • chillat
  • fikat
  • städat 1 av 4 rum......

    Imorgon är det avslutning på renströmmen med skolan och vi börjar egentligen senare. Men ska jag få sovmorgon? Nej det är väl onödigt, åker hellre till tandläkaren kl 8!!! Fyfaaaan.... Slutar väl i alla fall skapligt. Kanske blir Linköping efter det en sväng med mammilove. Kanske. Har också hittat en klänning jag superdupergärna vill ha till nyår! Kan slänga upp en bild här under sen.

    Just det! Har ju hårfärg i håret nu, hoppas på lite ljusare resultat än min tidigare färg. För jag SKA bli ljusare igen. Orkar inte göra en 1-24-fråga idag, fixar det imorgon. Nu måste jag gå och skölja ur hårfärgen!

 



Kommentarer
maria

Vart kommer den ifrån?

As fin!

2010-12-22 @ 23:30:51
URL: http://mariaaohlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0