Dag 6 – Din dag

Min dag började med att pappa kom ner och väckte mig, sa att det var dags att gå upp snart för vi skulle åka till farmor och farfar och fira jul (redan) idag för familjen Kalm ska åka ner till landet i Småland hela lovet.
Först blev det massa julmat - som jag inte gillar, men åt lite potatis och två köttbullar. Därefter åt vi Ris a'la Malta(?). Sen var bror Richard tvungen att åka hem och hjälpa Krantz med bilen, då kom tomten och gick förbi utanför hehe
Men eftersom det inte är julafton än hade han inte tid att komma in, utan han fortsatte dit han var påväg. Säkert för att kolla så att alla barnen är snälla - om man frågar Sejla.
Då blev det dags att öppna paketen under granen. Och, är man hos farmor måste man äta tills man spricker så vi återgick till bordet och fikade lite mer på trehundrasjuttioelva olika kakor och bullar haha

Ja, och nu kom jag just hem och hade tänkt träna, men inser att jag inte kommer hinna så iställlet ska jag nu sätta mig med företagsekonomin och kanske städa lite lite senare sen innan sängen kallar!



min nya jumpsuit jag fick av Marina i julklapp! (som jag själv valt ut hehe)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0