Dag 4 – Mina rädslor

Jag är inte rädd för särskilt mycket faktist.

Jag är kanske inte rädd för småkryp, maskar, sniglar, spindlar m.m. men jag tycker att det är sjukt äckliga! Jag är inte mörkrädd eller så, som många andra - som många av mina kompisar. Jag är inte heller rädd för att vara själv (tex. hemma) - men jag trivs bättre med sällskap, oftast.

De fåtal gånger jag faktist vet med mig att jag är rädd är nog när nära och kära står mellan liv och död. Extra obehagligt upplever jag det när jag själv är med vid situationen. Det händer ju inte för ofta, och tur är väl det!!
Jag kanske är rädd för döden. Jag vet inte riktigt, men jag antar att jag är det..

Annars kommer jag inte direkt på något right now...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0