Dag 2 - en sak ni inte vet om mig

(lite sent ute, men har verkligen haft fullt upp och ingen ork!)

En sak ni förmodligen inte vet är - att jag har synfel. 
Är alltså i dagligt behov av linser (eller glasögon). Och utan något av dessa hjälpmedel ser jag verkligen skit-dåligt, rent ut sagt! Ser inte ens texten på tv:n när jag sitter i soffan.
Har nu efter många års erfarenhet vant mig vid processen in-och-ut med linser morgon och kväll. Ändå tycker jag att det är störande och jag kommer defenitivt att laseroperara mina ögon när jag har jobb och pengar till det!


Kommentarer
jonnisponnis

sv: saknar dig också! <3

2010-12-15 @ 16:50:35
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0