Dag 10, 11, 12, 13, 14, 15.. osv fram t.o.m 23

Gör som Maria och massa fler, orkar inte hålla på med det här i evigheter!



Dag 23 – Något olagligt jag gjort
Jag är världens snällaste och lydigaste. Gör inga dumheter

Dag 22 – Det här stör mig
Folk på bussen som tar upp flera platser. Tex sitter med fötterna upp på sätet, sitter längst ut och lämnar det innre sätet orört eller sin lilla lilla handväska bara för att ingen "okänd" ska kunna sitta brevid dem. Istället får massa folk stå upp för att töntarna inte kan flytta på sin jävla chiwawaväskor!

Dag 21 – Det här får mig att gråta
Sorliga filmer??

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag och varför?
Jenna Dewan. Skulle gärna dela en dag med Channing Tatum!!

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Howie Day - Collide

Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
Gör massa galna saker var och varannan dag, men kanske inte något rikitgt sjukt? Bara knäppa saker, som sagt..

Dag 17 – Mitt favoritminne
Har inget speciellt så, har många olika med familj, vänner, ex pojkvän m.m

Dag 16 – Det här är jag beroende utav
Socialt umgänge och godis

Dag 15 – Mina drömmar
Ett hus vid havet! Glassigt och gött

Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Opererat ögonen

Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
Vet inte om jag har gjort något sånt med flit alltså. Leder ingen var't??

Dag 12 – Förstört något för att betala mindre
Aldrig hänt! Varför göra sånt ens? Vem vill ha något trasigt?!?!

Dag 11 – Mina syskon

Richard
- storebror 20 år.
Jessica - lillasyster 10 år.
šejla - lillasyster 5 år.

Dag 10 – Det här saknar jag
I have no idea..?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0