Dag 1 – om mig

Mitt namn är Jenny Carlsson.
Jag är 17 år gammal (men tror ibland att jag är 18! HAHA). Bor i utkanten av Vånga i en villa tillsammans med min underbara familj bestående av mamma & pappa, en storebror och två yngre systrar. Går mitt andra år på gymnasiet Kungsgård i Norrköping; linjen handel - ledarskap. Jag skulle dock vilja byta skola och linje. Men trivs bra med klassen samt att jag inte vill gå om två år, därför stannar jag kvar.
Jag spelar fotboll  och har egen häst. På min resterade "fritid" pluggar jag ganska asmycket med tanke på våran absolut teoretiska linje i skolan.

För övrigt är jag en glad och social person.
Jag bjuder gärna på mig själv och är inte rädd att möta nya människor - tvärtom.
Jag är ganska oseriös (där av min lättsamma personlighet). Jag är dock seriös då det gäller seriösa saker, tex. jobb, känslor m.m.


Citat från en vän:
"Snäll tjej men ofta väldigt upptagen och jävligt självsäker, mer behöver man inte säga"
Jag vet inte hur pass det stämmer, men jag antar att det stämmer ganska bra?

Frågor? Kommentera.


Kommentarer
Sara

Hahah, glömmer aldrig i somras när du trodde du fyllde 18! Haha, jag dog av skratt!

2010-12-11 @ 16:42:45
URL: http://ssarajennifer.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0