14 dec: 10 timmar

Hade praktik igår, som alla andra tisdagar.
Bara det att Jenny frågade om jag ville stanna och jobba några timmar, och självklart gjorde jag det! Blev ju döglad, så klart! Så jag reade lite 'juveler' som Ditte säger hehe...
:D:D
Var helt slut när jag kom  hem igår - hade totalt jobbat 10 timmar och så var det plugg som gällde när jag kom hem.. Visste att jag skulle försova mig idag då, och mycket rikitgt. Men hann med bussen ändå - ser ut som skit, no make, bad hair..

När jag kommer hem sen åker jag till min kära faster. Övernattar där. Ska bli mysigt!
Imorgon är det torsdag (matteprov väntar....) och dagen där efter är det fredag (handel- och idrottsprov väntar...).
Radar in "dag 3" lite senare, hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0