On the beach

Dagen spenderades på stranden. Det var skönt och jag hade mycket gärna stannat några timmar till. Badade i  havet och bara njöt. Det är det som är det bästa med att vara här. På Gotland. Bara ligga och softa på stranden. Bada i havet. Synd att det bara blev en dag på hela veckan - som jag tyckte att vi kunde ha nyttjat mer. Men en del blev visst uttråkade och ville hem. Och då får man ju anpassa sig lite, antar jag. När vi kom hem käkade vi lite bara sen bikade vi ner till Ljugarns stradcafé. Där blev det lite minigolf. Absolut inte det roligaste jag vet. Men det är i alla fall fint här och jag önskar att e var med mig. Det hade nog gjort allt mycket lättare och framför allt mycket roligare.



Nu har vi just (nästan) kommit hem och grillen är tänd och
vi ska alldeles snart käka. Det låter bra, säger magen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0