Ska vi boxas? - Jag kommer kompis!

Idag var det meningen att vi skulle ha spenderat dagen på stranden, men besviket nog vaknade jag av regn som slog mot rutan och mot taket ute i 'mitt' hus. Det upphörde dock efter ett tag, men det var inte riktigt så mycket sol eller så pass varmt att man gärna ville slänga sig i havet, så det blev lite shopping i Visby idag. Inte helt fel det heller. Och mitt ibland allt mitt i Visby springer vi på Louise och hennes familj! Rena slumpen haha. Aja, det var kul att se henne. Sötisen. Det var länge sedan.  Efter det var pappa dum nog att "anmäla" mig till sms-sm..? Tele2 Comviq eller vad de heter hade något sånt där. Så jävla onödigt tänkt jag, men när jag var klar såg jag att jag var snabbast av de som hade gjort det som var inskriva i samma häfte som mig haha. 5.48 tror jag det var. Det var lite kul, tills jag fick höra att det var någon som hade varit tidigare på 2.30....  Då sket jag i 25 000 svenska rikstaler och gick och handlade lite mer istället. 
Nåväl.  Efter sju timmars gående i Visby åkte vi hem, har grillat och lite sånt nu. Jag tror att jag snart ska hoppa in i min stuga. Tända lite ljus. Krypa ner i kalla sängen. Låta den sakta bli varm medans jag läser en bok tills jag somnar.  Hm.. det låter bra för mig. 
Morgondagens planer: s t r a n d e n





Förresten så tror och hopps jag att jag
 är på god väg till "mitt-nya-liv"nu. hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0