Plötslig ledighet

Började dagen med att vakna vid 12-tiden. Inte likt mig, även om jag lagt mig sent. I alla fall, frukost. Sen skulle mami och jag hjälpa bror min med att fixa klart hans garderob som vi började med igår kväll. När det äntligen var klart skulle jag bara käka och sen skulle mami skjutsa mig till jobbet, men då ringde Annika och sa att jag fick ledigt, typ. Ganska skönt kan jag säga! Så kvällen kommer bestå av pizza med la familia, e-time och eventuellt nattstädning. Det blir fan bra mysigt ska ni veta. En typiskt skön slapp-dag, tror jag.

Imorgon ska jag och e till stan. Bara kolla ut/köpa skor. Hem. Färga e's hår va. Sova tidigt. Upp och jobba på torsdag morgon. Och på fredag mina vänner.. hehe. Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0