It might be easier to kill me then to let my love go away

En riktigt tråkig start på morgonen idag. Startade med att jag missade pendeltåget (och fick stå och frysa ihjäl tills nästa kom!). Inte nog med det, kommer till resecentrum och ska hoppa på en tvåa eller 113, men kommer det någon då? Nej. Fick vänta yttligare 20 minuter i KYLAN! Jag hatar att frysa verkligen. Något bland det värsta jag vet.. Nåväl efter lite annat tjaffs och bråk (kan man väl säga) började skoldagen dra igång. Segt, som vanligt. Och för att komma till vanligheterna, så somnade jag en liten runda på svenskan idag.. Men det gick ju bra ändå.

För övrigt är jag bara så ledsen att låten som jag och emelie gjorde ("sommarn då jag blev fet") när vi var och tälta i sommras börjar verkställa. Det kanske låter kul, för er som förstår. Men så är det inte. Så nu blir det hårdträning för mig. Startar ikväll. Fortsätter imorgon bitti innan jag tar mig en sväng mot staden. Åker till jb och möter min tjeja, sedan Lucky Seven och kolla nauveln som nu läkt så fint. Stan. Sen vet jag inte men ska nog fan träna på kvällen igen!... Och på onsdag är det träning med fotbollen. Saknade fotboll.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0