Hold on before it's too late

Sitter inne i stora stugan och huttrar. Det är kallt. Det regnar. Idag har vi tillbringat nästan hela dagen i Lummelunda där vi även passade på att gå guidningen i grottan, igen. Annars har jag inte så mycket att säga förutom att jag köpte ett nytt didriksons-regnställ och att jag med högsta sannorlikhet kommer att kunna bocka av en grej på "mitt-nya-liv-listan" på torsdag. Jag hoppas det iallafall. Men vi får se. Och det får ni också göra om det blir så. 
Imorgon skulle det blir sol och fint väder här så då blir det stranden. Sjukt nice. Hoppas jag - med lite drömmar om vältränade och gyllenbruna grabbkroppar i sikte. Imorgon blir det kanske dessutom lite bilder. Idag har jag inga roliga att bju' på.

Nu ska vi snart äta
vi hörs, ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0