Grönalund


Efter första skolveckan som redan nu gjorde mig utmattad fast att vi inte riktigt dragit igång ordentligt så blev det en liten resa till Stockholm. Grönalund med e, hennes syrra och farsa + tjej. Helt ok dag förutom att det kändes ovärt med maten som var skit och med tanke på vad man får för samma summa pengar på Liseberg... Men det var ju trevligt sällskap och e och jag lyckas ju alltid få det kul ihop. Jag ska bjuda på en bild här nedan från "fritt fall", som jag fruktat hela livet. I vanliga fall åker jag allt och tvekar aldrig, men just denna attraktion har jag altid avstått. Tills igår, då jag tog modet till att låta mig plågas (satt och tjöt som en gris, som syns på bilden).. hahahah  men fatta 110m/2,5 sekunder..?!?! 100m över marken..



(lite dåligt kvalité pga. kopierad bild från e)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0