Gotland 2010

Tja!

Just nu sitter jag i uterummet här vid morfar Kajs stuga på Gotland. Inmysad i med en filt runt knäna och mammi brevid mig. Har just lagt in lite bilder från dagen. Tänkte bjuda på nårga, men de är fler än 130 bilder, så alla blir det inte. För övrigt har det regnat lite på dagen på framåt eftermisddagen/kvällen så klarnade det upp och blev fint som ni kommer se på bilderna. Just idag har vi inte gjort så mycket. Hållt oss i närheten mest. Men imorgon verkar det som om det skulle bli lite havtaskigt väder så då blir det kanske Lumelunda grottorna - där jag inte varit sedan jag var liten.














Det är fint här och ni kan vara söta att observera att det
endast är 18 dagar kvar tills det är ett år tills jag är 18!
puss & godnatt



Kommentarer
emelie

jag börjar nästan tjuta när jag ser dig bara för att jag saknar di.

2010-08-03 @ 12:07:35
Anonym

jag börjar nästan tjuta när jag ser dig bara för att jag saknar di.

2010-08-03 @ 12:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0