18-1

Gårdagen spenderades till en början med släkt för firande av min födelsedag med fina presenter och gott sällskap. Vart efter tiden gick började goda vänner droppa in. Jag blev dock besviken på ett flertal som jag hade förväntat mig skulle dyka upp som faktist aldrig kom. Men så är det med det. Nåväl, sällskapet jag hade var inte dumt det! Mycket skratt och glada miner. Tack för det tjejer och killar!

Nu är det dags för mig att göra mig iordning inför jobbet. Ska jobba min näst sista planerade dag (jobbar imorgon med). Efter jobbet, om jag hinner åker jag nog med mami och syster till stan och kollar på fyrverkerifinalen. Därefter blir det nog e-time. Vet dock inte vad vi ska göra då nästan alla är i stan ikväll och kör. Men det löser vi nog.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0