Torsdag 24 september 22.00

Hey!
Dagen startade med att jag vaknade upp brevid my darling, vi gick upp, duschade, fixade oss och käka frukost. Sen bar det av till skolan. Ganska kul dag idag. Lite segt med Ewies lektioner bara... Faktist glad att jag ligger minst sagt bra till i matten med, trots att Oliwia försöker störa mig varje lektion! Som idag, ja, vad säger man? Hon fick typ flashback --> 2006. Vad skulle jag göra?
Så fort jag kom hem gjorde jag lite te, eftersom jag höll på att frysa ihjäl i denna kyla(!). Sen var det bara att slänga upp högen med läxor.. Men efterlängtade Emelie kom förbi en sväng och gjorde det hela bra mycket roligare! 


    


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ut boken i svenska, godnatt!
    



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0