V-fest, Zoo Tycoon playing


Mja, blev lite röj i torsdags.

 


Först kom alla brudsen hit + Saga och Embla, vi käkade och fixade oss. Peppa lite. Sen kunde vi inte vara hos Tobbe, som jag misstänkte, efter alla ja- och nej fram och tillbaks. Så, tänkte hyra klippan först, men fick inte tag på någon ansvarig. Så efter en massa strul fram och tillbaks om vart vi skulle så blev vi kvar här i min håla, hahah! Aja, inte så illa ändå, faktist. Klart vi alla var besvikna att det inte bliv som vi hade planerat, men care. Kom lite peps' hit oh så. Det gick ju bra det med, tydligen. Har en massa bilder nu, så lägger väl upp några som inte är för.. Ja.. o-allmänna. Sov nio stycken här nere i källarn, men det gick väl. Sov ju ändå inte så många timmar..

         
     
     

"Dagen efter":
Aao, lite seg oh så, men itne konstigt?! Mest chillat idag, städat såklart. Och sen stallet, mötte Emelie där. Sen hem, duschat fixat, städat klart och sen kom Louise hit för prutten ska sova här. Vi har spelat zoo tycoon i flera timmar nu, efter idol såklart. Så när jag är klar med inlägget ska jag lira vidare, hehe.  Imorgon (idag, kl är ju 2.32) blir det att lata lite på dagen + stallet.
Sen blir det väl RÖÖÖJ i stan wiho!


 



Kommentarer
R E B E C C A

jävla heta brudar alltså ;)

2009-11-02 @ 17:03:17
URL: http://rchristina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0