Resultat av modevisning; onsdag

Modevisningen gick helt okej, lite små tabbar här och var men inget allvarligt. Tyvärr var det inte särkillt mycket folk som kom och kollade. Mer blir det nog på lördag, men jag ska förmodligen inte gå då.. Men vad gör det när det bästa av allt var allt nytt folk man träffade och även 'gammalt' folk som man inte träffat på tusen år?! Skitkul! Katrineholmarna, framför allt Marija, Emma & Daniella, var hur roliga som helst. Sånt folk man bara måste träffa igen hahaha
Förhoppningsvis får jag tag på lite bilder vartefter, så då kommer dom väl hit antar jag!

Nu ska jag kanske stoppa i mig något att äta, tvätta bort mitt smink och såntdär, sen bara.. Lägga mig i sängen och läsa drygt trettio sidor i engelska boken, wiho!

Goodnight



Kommentarer
marija

hihi, ja helt klart! ett måste :D:D

2009-10-23 @ 16:31:32
frida

sv: Haha ja det va jätte kul :D fin blogg du har =)

2009-10-29 @ 00:18:14
URL: http://fridaaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0