tröttast

planksteken var mumma sen kollade jag klart på idol med emelie som kom hit för hon skulle låna kläder, men vi blev visst kvar fast att vi skulle gått till henne. aja, sen prata vi en massa, har ju inte setts ordentligt på ett tag. sen blev det tv igen och jag somnade typ så emelie tröttnade och gick hem? var så trött innan hon gick så jag visste inte ens vad jag pratade om haha "vem? annica?" - "va? nej, kim?"
nu är jag toktrött men tror faktist jag ska försöka plugga lite historia. vet inte varför.. men aao. och funkar det inte gör jag det imorgon oh så spelar jag g-miner tills jag somnar nu. ska försöka få mycket gjort imorgon, såsom stallet, röja undan/städa (igen!) och plugga. ska vara barnvakt åt syster och elsa med sky imorgon med. uppdaterar imorgon, tänkte jag
godnatt

                                                                                                                            ♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0