torsdag - dagen innan fredag

idag var skolan chill. vi kollade på film och slappa hela dagen typ? förutom engelskan men den gick snabbt för en gång skull. efter skolan åkte jag hem på direkten - sov lite på bussen, tills becca väckte mig med en ovanligt len och mild röst haha sötis. när jag kom hem käkade jag lite grann sen vare stallet som gällde - i regnet. stallet flöt på som vanigt, mamma jesica & jessica var med också så gick snabbt med allt 'pyssel' plus att mamma fixade och sadlade svadde åt mig. ridningen gick jättejättebra idag och det gjorde mig ganska glad och pepp. han gjorde allt jag bad om av honom, och eftersom han skötte sig fint var jag bara tvungen att träna lite på segring på komando, och tro det eller ej - svadde såg ut som  en zorrohäst i skuggan! bäst var han. han gjorde min dag idag. när jag kom hem la jag mig en kortsväng i solariet, orkade inte ligga så längre men några minuter blev det. sen duschade jag och fixade och var beredd på värdens jobb med företagsekonomin som jag låg efter i. men när jag öppnade böckerna insåg jag att jag bara hade fyra uppgifter att göra. nu är jag sjukt trött så tror faktist jag ska gå och lägga mig..  imorgon idrott första sen har vi bara  datakunskap och företagsekonomi, så orkar verkligen inte fixa mig. tror faktist det blir mjukisar imorgon. vore skönt iallafall. och massa skönt att faktist få sluta klockan ett. otroligt. har dock inga planer till kvällen och det gör mig ganska depp. (p.s och är avundsjuk på oliwia och alla andra som ser twilight ikväll/inatt, imorgon, alltså alla som hann skaffa sig en biljett helt enkelt)

 



och alla 94:or, om det finns någon som läser min blogg: åk till
kungsgårdsgymnasiet på öppethus mellan 10.00 - 13-00 på lördag!!



                                                                                               ♥ j



Kommentarer
Emelie

Svar till dig ditt cp.

Jag fattar väl också att du inte är sur på mig, du kan aldrig vara sur på mig.

Men jag tänkte mer bara driva tillbaka lite ;D

2009-11-20 @ 07:37:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0