Thursday

Idag är det så att jag har jätte ont i munnen, för som jag anade så fick jag tandställning igår. Först gjorde det inte särskillt ont, med obehagligt och obekvämt. Men från igår kväll, och idag, hur ont som helst! Men det går väl över vartefter.. Tråkigt bara att jag inte kan äta något direkt för jag inte kan tugga. Så lever på flytande föda at the moment..
Imorgon har vi prov, inga konstigheter. Vi har ju jämt prov, så..
Sen hämtar dady mig i stan, slipper åka buss iallafall. Skönt. Ska ska jag hem, ta mig en ridtur eller några varv i padocken, sen ska Stoni b komma hit :) :) :)
Hoppas på lite moraliskt stöd från henne eftersom jag har aj-aj i munnen och hon vet hur det är

Nu är klockan snart tjugotre vilket innebär att det är Scrubs på tv:n, så orkar inte skriva mer

Och Louise Uno, om du läser detta, då vet du att du
måste gå till skolan imorgon och göra mig happy, ok?
dessutom saknar jag min Jönnsanbabe..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0