onsdagskvällennnn


 

ja, idag försov jag mig såklart. mamma väckte mig när bussen skulle gå precis..
så åkte med mamma till pendeln när hon åkte till jobbet, så jag hann i tid iallafall.
skolan var chill som alla onsdagar är, efter som det är den enda dagen vi slutar
när det fortfarande är ljust ute såhär års. när jag kom hem skulle jag gå till stallet
efter att jag käkat lite, men då ringde liz och sa att hon kunde ta stallet idag och att
hon kunde longera min häst åt mig. jag blev såklart mycket tacksam, eftersom att vi
har ett bamse prov imorgon?! history. så liz lämnade av elsa här så var jag lite barnvakt
samtidigt som jag försökte plugga. fick inte överdrivet mycke gjort då, men lite iallafall.
snart är det scrubs, så tänkte såhär va: att jag skulle kunna sova direkt när det är slut
(eller i en reklam, som jag brukar) utan att jag måste sätta mig vid datorn och inte kunna
somna.. vilket leder till att jag försover mig?!
imorgon är iallafall sista dagen i skolan innan helgen, för är lediga fredag - studiedag, great!
tjejerna vill ut och käka på fredag, men jag tror inte jag har pengar till det faktist.. men vi får
se hur det blir med det..  godnatt

                                                                                                                                   ♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0