Onsdag morgon, strax efter 7

Hellululu!

Ska strax till tandläkaren. Jag hoppas men ändå inte att jag får min tandställning idag. Jag vill inte, för jag kommer väl få massa ont och se ut som skit eftersom mina tänder redan står ut jättemycket och sen ska det dit en metallställning som kommer göra att läppar och allt kommer stå ut mera med än tidigare.. Men oh andra sidan har jag väntat så länge nu, så jag hoppas ändå att jág får det idag. Och dessutom kommer jag ju få skitfina tänder när det där gallret åker av sen. Om typ två år eller något?!
Förresten har vi handelsprov  idag också som jag missar pga. tandläkaren.
När jag kommer hem ska jag gå till stallet, plugga & om jag hinner så hade jag faktist tänkt ta mig en löprunda.  Det är ganska skönt att löpa faktist. Eller iallafall efteråt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0