EN LÖRDAGSKVÄLL



Precis snart ska jag försöka peta i mig lite oxflié och rostade rotfrukter, mumma!
Och när som helst dyker väl Emelie upp också, lika bra det. Jag har inte en aning om vad
vi ska göra efter att vi ätit, men vi får väl ta kvällen som den kommer antar jag. Imorgon
ska jag äntligen klippa mig lite. Pytte lite. Topparna och klippa upp mitt tusen tjocka hår..

P.S. är lite ledsen att Oliwia inte har hittat några nya skor, för det
innebär att jag ännu inte kan köpa hennes nuvarande skor :( :(



Kommentarer
Anonym

snyggisbild



skyndar mig bäst jag kan spinning :) <3

2009-11-07 @ 21:06:15
R E B E C C A

sv-. åh tack så mycket stumpan o hälsa din mamma tack med :D kram

2009-11-09 @ 20:28:01
URL: http://rchristina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0