daily planning: Friday

ohh, vaknade för en stund sedan av att någon ringde. värsta sättet att bli väckt av tror jag? 
skrev ett inlägg då som skulle läggas in men när jag skulle publicera det så sluta trådlösa
internet funka, som det gör titt som tätt. blir galen! sara kommer iallafall inte idag, tyvärr.
så får se, orkar jag så åker jag en sväng till emelie och hennes girls ikväll, annars sitter
jag väl hemma och myser med idol och familjen. nåväl, ska inte sitta här hela dagen, för
jag har lite saker (som jag har tänkt) att göra, om tid och lust räcker till..

  • stallet
  • räfsa löv (?)
  • ut & gå med siri
  • laga mat åt mig & jessica
  • städa nere hos mig
  • städa ute, lite grann

                                                                                                                               ♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0