snart så..


Hello!
Till att börja med vill jag bara säga att jag är besviken på mig själv som gjort en fjortisbox (såg så sur ut) över min mun. Men ville ändå lägga in någon bild från idag, gör så sällan sånt? Skriver mest en massa gojja.
Hoppade upp ur sängen i morse efter en skumm mardrömm som inte alls var kul. Därefter blev det stan, fixade lite - det sista inför morgondagen som är idag. Och mötte Emelie. Sen blev det stallet. Hem och färga Emelies hår. Städa sista. Tv:n: sagan om ringen på 6:an.  Känner att min blogg är tråkig så tanken är (till en början) att jag ska försöka fixa till någon snygg header, byta teckensnitt och lite småfix. Och självklart lära mig skriva på ett mer intressant och roligt sätt.  Och lägga in bilder lite oftare. Önskar bara att jag hade en bra kamera!
Säger inte godjul än, för jag har inte hunnit vakna och upptäckt att det är julafton än, så det tar vi imorgon förmiddag.
Saknar min babe.. Längtar.

♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0