photos

Här kommer lite bilder från gårdagen och idag. Orkar inte lägga upp alla, det var väldigt många. Men vid intresse kan ni kika in på Saras blogg och ta en titt på hennes bilder. Eller, jag vet inte om hon ska lägga upp bilder från igår och idag, men jag antar det. Hon har lite bättre kamera också yeah




En simpel bild ut mot berget i hästhagen

Min sötaste plutte som kommer i full fart till mig i hagen

Min häst, mammas häst och Jessicas häst

Ett av Torpgärdena med en vacker dimma lågt utmed marken

Min kära kusin Sara - fottar gärdet och solnedgången bakom

Måste visa er vårt färdmedel:my bike m. 'sommardäck' ink. packning HAHAH


Kalv- och ungdjurskorna?

Kalv- och ungdjurskorna, igen

Ankor som såg farliga ut - von Anka?

Men Sara var cool, hon vågade hålla i en sån'där sprattelanka

Sist och därmed också minst, hönsen. Silkeshöns eller något?

Som sagt ta gärna en titt på Saras blogg för mer bilder. 

♥ j



Kommentarer
emelie

men din puckobajs. jag träffar dig imorgon.

2009-12-22 @ 23:25:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0