kort dag som aldrig förr

efter skolan gick jag ner med jussan på stan en sväng, vi fick sluta innan 11? haha sköööönt. iaf så gick vi som sagt ner på stan en sväng. blev glad, klänningen som jag kollat på länge nu som  inte har funnits i min storlekt fanns det ett exemplar av så den köpte jag. sen skickade pappa sms om att han var på stan och undrade om jag  ville åka med honom hem, och ja tack svarade jag naturligvis. så vi mötte upp varann och köpte julklapp till mamma och sedan gick vi vidare och köpte min julklappt till sky som blev aningen dyrare än jag förväntat mig.. menmen, får se jag reder nog ut allt ändå serni. så nu är det saras julklapp kvar, sen kom jag på att jag ska köpa en julklapp till julspelet som vi alltid spelar hos mormor varje jul, det är faktist skitroligt! alltid är det någon speciell julklapp som hela släkten slåss om hahah!
imorgon är det  john bauer fest med. så då ska min sara med dit. chillar hos louise först, hela klassen typ, + några till. sen sover jag kvar i stan med sara hos louise och på morgonen därpå har vi skolavslutning. kan bli segt att dra sig upp efter en lång(?) natt, men det fixar jag. inga konstigheter.
har precis slagit in lite julklappar och snart ska jag till stallet med jessica och vi ska kanske tolka med min ponybony häst och det kommer bli skitkul!

ikväll ska jag nog ta ett bad, sola och bara ta det lugnt.
skönt att vi inte har någonting att plugga, för en gång skull..


nu är det verkligen vinter - hoppas det håller i sig till jul och nyår
 söt bild på mina tjejer påväg till spånkan, oliwia louise louice

♥ j



Kommentarer
louice

hahah minner har vi alla tre...<3 bästa djennyyyy!

2009-12-17 @ 13:55:24
R E B E C C A. CMK

HAHAH SÖT UNO var på bilden XD

2010-01-11 @ 00:45:18
URL: http://rchristina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0