juldagen/annandag jul

Ja, tanken var ju att jag skulle ha bloggat på julafton men det hanns inte med alls.. Firade jul hos mormor & z, mysigt! och jag fick min tredje randiga tröja, haha! men den ska jag byta, faktist. Imorgon tror jag, för jag och mamsen ska till IKEA då äre tänkt. Ja, och då brukar det ju bli en sväng in på IKANO också.
Idag har vi varit hos Gun, mammas mormor. Där var det lite mat m.m med släkten som varje år på juldagen. När vi kom hem därifrån satte jag och pappa ihop min byrå/sängbord. Käkade. Gick till Emelie i rusket, brrrr.. (men hade mitt nya fräsha paraply som var grymt bra just till snöoväder faktist?!) Hos henne kollade jag på sagen om ringen - konungensåterkomst på 6:an. Har kollat på alla tre filmerna nu dessa tre dagar, känns lite segt men har inte haft mycket att göra så ..  aao.  Hoppas på några bilder från jul, lägger väl in dem snarast om jag får tag på några. Det är Sara som har dem, så det hänger på henne. Annars får nu väl kolla in hennes blogg, hon har kanske lagt ut några själv?
Nu ska jag slagga, är dötrött och kommer förmodligen drömma någon sick drömm inatt.  Har gjort det tre näter i rad nu..
God natt!

♥ j



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0